Når du handler hos os som forbruger, gælder reglerne i købeloven for køb af varer.
Dette betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den specifikke situation. Du skal reklamere inden for en "rimelig tid", efter at du har opdaget fejlen.

Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil klagen altid være rettidig. Hvis reklamationen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) forsendelsesomkostninger.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for forsendelse, så vi kan refundere dine forsendelsesomkostninger.
Varen sendes til:
Industrigrenen 21 2635 Ishøj
BEMÆRK: Vi accepterer kun pakker, der sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.